Ella ertesi gunu hapi aldiktan 4 gun sonra kanamam basladi 4-5 gun surdu regl tarihimden 4 gun once geldi ve normal zamana gore azalma vardi normal regl kanamasi midir acaba yoksa baska bir sebebi var midir
Ella ertesi gunu hapi aldiktan 4 gun sonra kanamam basladi 4-5 gun surdu regl tarihimden 4 gun once geldi ve normal zamana gore azalma vardi normal regl kanamasi midir acaba yoksa baska bir sebebi var midir
merhaba hocam.adet duzensızliğim var .tarlusal kullandım adet oldum.bana bir şeyin yok diyorlar.hormon testi yaptırdım temiz çıktı.şekerimde yok.doktorum bana cyclo ilacını verdı.bunu 3 veya 6 ay kullanmamı soyledı .sizce bu doğru bir tedavi mi . hormon testi değerlerim prolaktin 23,02 fsh 4,23 lh 12,80 estradiyol 30,63 tsh 2,18
Merhaba doktor hanım ben nisanın 12sinde boş gebelikten kürtaj oldum ve benim adetim çok düzenliydi adet günümde normalde ayın12siydi mayısın 12sinde bir iki damla pembemsi lekelenmem oldu başka birşey yok ve bugünle 51gün oluyo adet olmadım mayısın 25şinde doktoruma gittim Bhcg ye baktı 1.20çıktı yani gebelikte yok doktorum adet olmam için hap verdi 5gün boyunca sabah akşam iç dedi içti yine birşey yok ne yapmam lazım bana bir yardım edin lütfen