Merhaba hocam, düzenli olarak 28 günde adet oluyordum. En son 22 ekim de oldum. 5-6-7 kasım ve 17-18 kasımda eşimle birlikte olduk ama içime boşalmadı bundan kesin eminiz. Bugün 36 gün oldu hala adet olmadım. Ne yapmalıyım ?
Merhaba hocam, düzenli olarak 28 günde adet oluyordum. En son 22 ekim de oldum. 5-6-7 kasım ve 17-18 kasımda eşimle birlikte olduk ama içime boşalmadı bundan kesin eminiz. Bugün 36 gün oldu hala adet olmadım. Ne yapmalıyım ?
Iyi gunler ben dogum yapali tam dokuz ay oldu hala regl olmadim 5 nisanda prezervatif ile iliskiye girdik fakat prezervatif kaymis hemen on iki saat sonra ertesi gun hapi ella kullandim bu arada emziriyorum nisan 20 de idrarda gebelik testi yaptim negatif cikti ama su an kasiklarimda cok agri var ve su gibi akinti geliyor sizce hamilelik olabilir mi
Merhabalar hocam benim adetim normalde düzenli olur 4-5 gün sürerdi gecen ay 2 gün sürdü ve bu ay da 1 gün sürdü adet kanamasimiydi bilmiyorum sonra leke halinde geldi sonrasinda da pembe kahverengi bi akintim oldu kasiklarimda agri vardi sol tarafinda bu neden böyle olmus olabilir Test yaptim negatif cikti, cevapiniz icin simdiden tesekkür ederim
Merhaba , simdiye kadar normal olan adetim bu ay tam adet olma günüm de bi iki damla diger günlerde hafif lekelenme oluyor kahverengi renkli adet gelmiyor karin ve bel agrim da olurdu halsizlik olurdu bu sefer hiç belirti yok 4 . Gundeyim hala lekelenme seklin de sebebi ne olabilir ilginize tesekkür ederim