bugun emar cekildi esim beyincikte yumusak doku lezyonu rastlandi ne yapmaliyiz
Filminizi görmeden birşey söylemek çok zor. Filmi isteyen nöroloğunuzla görüşmeniz daha doğru olur.
bugun emar cekildi esim beyincikte yumusak doku lezyonu rastlandi ne yapmaliyiz
Filminizi görmeden birşey söylemek çok zor. Filmi isteyen nöroloğunuzla görüşmeniz daha doğru olur.
Hocam merhaba ben 30 yasındayım 4 yıldır sebebi bulunmayan Ağrı'larla yaşıyorum bıktım tükendim artık boyun kol sırt Ağrı'larım bitmek bilmiyo boyun düzleşmesi dediler ilaçlar etki etmiyo başımda dengesızlık gözlerimde sürekli agırlık ve yorgunluk var bacak Ağrı'larım ve güçsüzlük var iki defa beyın emarı cektım temiz çıktı ama dayanamıyorum artık hayatım çekilmez oldu artık lütfen yardım edın
DEDEM MİNİBÜSTEN OMZUNUN ÜZERİNE DÜŞTÜ DOKTORA GİTTİ FİLM ÇEKİLDİ FİLİMDE HİÇ BİR ŞEY ÇIKMADI BAŞKA HASTANEYE GİTTİ ORADA EMARA GİRDİ SİNİR DAMARI EZİKLİĞİ ÖDEM KOMUZDA YIRTILMA ÇIKTI 1,5 AY BİZE GİTTİ FİZİK TEDAVİ BİTTİ AMA HİÇ BİR DEĞİŞİKLİK OLMADI AMA DEDEME AMİLİYAT DEDİLER AMELİYAT OLMASI GEREKİR Mİ VE NE YAPMALI
Muhtemelen Ameliyat Olacak, Ağrıları Yine Geçmezse Nöral Terapi Denenebilir.
Merhaba; 93 yaşında anneannem yaklaşık bir yıldır alzheimer oldu.. Doenza, cogito,quet kullanıyor.. bunların yanısıra helipak (amoksisillin,klaritromisin, lansaprazol) helikobakter pilori için kullanıyor.. ve gaviscon şurup ve diabet ilacı... sorun nenemin ilaç içmemesi.. hiç bir ilacı düzenli kullanamıyoruz.. alzheimer semptomları çok baskın ve kusmaları her gün birkaç sefer olmak üzere genel durumunu etkileyecek düzeyde.. Rivastigmin içeren exelon patch isimli 24 saat etkili bant şeklindeki ilacı duydum.. şu anda kullandığı(kullanamadığı) ilaç ya da ilaçların yerini tutar mı? kullanabilir miyiz? ilginiz için teşekkürler..