belimdenkalkan şiddetli agrı sol bacağıma vuruyor karıncalanıyor
Lomber MrG tetkikinizle birlikte değerlendirmek gerekir.isterseniz MR VARSA salih.aydin@emseyhospital.com mail atın bakalım
belimdenkalkan şiddetli agrı sol bacağıma vuruyor karıncalanıyor
Lomber MrG tetkikinizle birlikte değerlendirmek gerekir.isterseniz MR VARSA salih.aydin@emseyhospital.com mail atın bakalım
merhaba hocam babam 55 yasında bas agrısın sebebıyle norolojı doktoruna gıtmıstı doktor tomografı ıstemış sonucunda şoyle yazıyor.dorsum sella konturları düzensiz olup heterojen gorünümdedir.inceleme dahilinde kraial kemıklerde heterojen görünüm izlenmiştir.multıpl myelom gıbı kemık ılıgı patolojılerı ve metastaz yonunden ilerı tetkık onerılır.posterıor fossa elemanları normaldir.4-ve 3.vertukel orta hatta lateral ventrıkuller simetrık ve normal genışliktedir.bilateral bazal ganglıon kapsüla ınterna sentrum semıovela ve kortıkal sulkuslar normaldir.bu sonuç ne anlama gelıyor hocam cevabınızı beklıyoruz tesekurler.
Filmleri Görmek Gerekir Salihadnan@Gmail.Com Adresine Mail Atın Ya Da Emseyhospital 4442599 A Kargo İle Gönderin Bakalım
Sa hocam ben 33 yasundayim bende bel fitigi var emar cektirdim L5 S1 fitik ama sol bacagima cok vurdu siyatik diyen doktorlar oldu 3 aydr icmedigim ilaclar kalmadi agri hergecen gun artiyo uykumdan uyandiriyo sol bacagimin alti karincalanmaya basladi ozon tedavisi onerdiler oldum faydasi olmadi napabilirim.ameliyata gerek yok diyen dojtorlar oldu agri cok artiyo
Hocam ıyı gunler bır bucuk senedır cektıgımı allah ıle kendım bılıyom gıttıgım her doktor amelıyatlık deıl deyıp gonderıo sakat kaldıktan sonra mı amelıyat edıcekler acaba. Artık yasama umudumu kaybettım pıskolojım bozuldu. Amelıyat madem korkulcak bı sey degıl neden ınsanlara azap cektırılıo.usakta doktorun bıtanesı sende fıtık varsa ben meslegı bırakırım dedı ama artık nefes alınca kafes genısleyınce bıle acıyo Lutfen yardımcı olun.