Merhaba iyi gunler ben bakireyim iliskiye falanda girmedim ama pembemsi sivi geldi iki gun falan sonra kan geldi acaba niye
Merhaba iyi gunler ben bakireyim iliskiye falanda girmedim ama pembemsi sivi geldi iki gun falan sonra kan geldi acaba niye
Mrb aytun hanım 3 ay önce karnımda bebegimin kalbi durdu ve kürtaj oldum 12 haftalık hamileydim 27 kasımda adet gördüm ve adetimin 2 ci günü clomen dedigimiz ilacı kulandım ve ve bugun ilişkiye girdikten 4saat sonra lavaboya gittim ve pembe pembe lekelenmeler oldu doktorum yurt dışına gittigi için ulaşamıyorum cevap verebilirmisiniz lütfen
merabalar aytun hanım ben doktora gitmeden önce sizden bilgi almak istedim bu sebepten sorumu hızlı cevaplamanız yararıma olucaktır,benim yumurtalıklarımda kist olduğu söylenmişti aylar sonra aşırı kanama şikayetiyle doktora gittiğimde ultrason görüntülerinde görülmediği ve patladığı söylendi basit yapılı kistmiş, adet düzenleyici kullandım şu an bi sorun yok fakat iki adet arasında sıklıkla kahverengi bazen kırmızı lekeler oluyo ara ara hafif kanama şeklinde görülüyo uzun sürdüğüde oluyo adet görene kadar bu durum devam ediyo bittiğindeyse bazen yine tekrarlıyo ve ben sebebini merak ediyorum korkulucak bişeymi
Merhaba İstiniz Belli Ki Basit Fonksiyonel Kistmiş Ve Kaybolmuş. Adetler Arasında Uzayan Lekelenmeler Hormonal Sorunlardan Olabilleceği Gibi Anatomik Sorunlardan Da Olabilr. Bu Nedenle Hem Hormon Testlerinizin Yapılması Hem De Ultrasonda Rahimiçinde Polip Miyom Gibi Durumların Varlığının Araştırılması Gerekir. Sevgiler.
Aytun Hanım iyi günler, benim size sorum adet kanamamla ilgili. 12 yıldır adet görüyorum, adetlerimin bir düzensizliği, aşırı ağrım sancım da olmamakta ama Kanamalarım hep 8-10 gün sürüyor ve bazen 11 güne uzadığı da olmakta. Ama benim asıl sorum adetimin son 3-4 günü kahverengi bir kanamam oluyor ve bunun renginin bu kadar koyu olması ve uzun sürmesinin sebebi ne olabilir diye önce size sormak istedim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhaba, Adet Miktarlarınızdaki Fazlalık Ya Da Uzamalar Rahim İçinde Polip Ya Da Miyom Kayanaklı Olabilecegi Gibi Hormonal Dengesizliklerden De Olabilir. Bu Nedenle Mutlaka Kontrole Gitmenizi Ve Muayene Olmanızı Önerecegım. Sevgiler.