Hocam azosperm hastasiyim tesa ile sperm arandi ama bulunamadi fesehas 11.83 cikti testosteron ise 1.75 cikti ne yapmam gerekiyor
Hocam azosperm hastasiyim tesa ile sperm arandi ama bulunamadi fesehas 11.83 cikti testosteron ise 1.75 cikti ne yapmam gerekiyor
mrb sayın hocam ismim halil 22 yaşındayım 1.5 yıllık evliyim çocuğumuz olmadı hocam spermiogram yaptırdım 3 kere 0 çıktı sonuç y mikrodelesyon yaptırdım sorun saptanmadı fsl hormonum 18.8 hocam bende size gelip muayane olmk istiyorum beni tüp bebeğe yönlerdirmek istiyolar benimde yşım genç kararsızım benim muayane olduğum doktor damar tıkanık olduğunuda söylemiyor sizden yardım bekliyorum hocam allah rzı olsun allah ne muradınız var ise versin cennetin kapıları size açık olsun allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun manisadan sevgiler saygılr hocam
Oğlum 2 yıldan beri evli olmasına rağmen çocuğu olmuyor.Kendileri Şanlıurfa'da ikamet ediyorlar.Yoğun iş temposu dolayisiyle size eşi ile birlikte onları ancak Kasım 15 tarihinde getirebileceğim.Şanlıurfa'da yaptırdığı tetkikte sperm sayısı 200 bin ,hareketlilikler ise 0 çıkmış.(+4,+3,+2,+1 değerleri de 0)Kasımda size gelinceye kadar bu süreyi değerlendirmek adına bize tavsiye veya önerilerinizi esirgemezseniz size minnettar kalırım.Şimdiden teşekkürler saygılar .Oğlum adına Babası İnş.Müh. Necati Ünlüsoy.TLF:0(507)6665757
Mrb hocam ben küçüklüğümde İnmemiş testislerden dolayı ameliyat baya geç oldum 20 yaşımda askerde kaşık ağrısından dolayı testis ameliyatı oldum şükür ikisindede çürüme gibi bir sorun yoktu iki testisinde yerine indirdiler başarılıydı ameliyat ama 4 ay önce test yaptırdığımda azosperm olduğumu gördüm sperm gelmiyor şun 24 yaşındayım 10 Aydır evliyim ve şuna bir tüp bebek merkezine gitmedik henüz eşimle acele kararlarla hayal kırıklığı olmaması için emin şekilde hareket edeceğiz fakat nasıl ve nerden başlıcağımızı bilmiyoruz bize bir yol gösterebilirmişsiniz hocam teşekkür ederim