Aytun hanim ben 6 ekimde adet oldum ekim 25 ine kadar sürdü zaten bozukluk vardı adetimde şimdide adet olmuyorum 1 aydır adet olmadim hatta 1.50 ay oluyo hamile kalma ihtimalim nakadar hiç bir korunma yok sadece çekmeye korunuyoduk
Aytun hanim ben 6 ekimde adet oldum ekim 25 ine kadar sürdü zaten bozukluk vardı adetimde şimdide adet olmuyorum 1 aydır adet olmadim hatta 1.50 ay oluyo hamile kalma ihtimalim nakadar hiç bir korunma yok sadece çekmeye korunuyoduk
Merhaba hocam ben 10 ocak da düşük yaptım ardından kurtaj oldum 1 hafta kanamam oldu düşük yapali 45 gün oldu ama hala adet olmadim son 3 gündür az bir şekilde kahve rengi lekelenmem var bir sorun olabilirmi dusukden 20 gun sonra hastaneye gidip rahmime karından ultrasyona ile bakıp gayet güzel rahmin toparlanmış demişlerdi.
Mrb doktor hnm.28 mayısta regl oldum.16 haziranda bir ilişki yaşadım. Korunmadım.ondan 1 hafta önceki iliskimizde ella kullanmıştım. Bugün 1 temmuz ve adetim gecikti 4 gün.kan testi yaptırdım negatif cikti.ultrasonda da bişey çıkmadı.ama reglim hala olmadı. Midem bulanıyor psikolojim bozuldu.sizce hamilemiyim.kan testini ilişkiden 12 gün sonra yaptırdım yeterli bir suremidir