Aytun hanim ben 22 yasindayim idrar yolu enfeksiyonu vardi ilac kullandim ama 1 ay sonra teste tekrar gittim cogunlasmis doktor tedavileri var dedi ben yine ilac aldim istedim kullaniyorum gecermi ?birde masturbasyon yapsam zararlimi
Aytun hanim ben 22 yasindayim idrar yolu enfeksiyonu vardi ilac kullandim ama 1 ay sonra teste tekrar gittim cogunlasmis doktor tedavileri var dedi ben yine ilac aldim istedim kullaniyorum gecermi ?birde masturbasyon yapsam zararlimi
iyi günler .adetimin 19.günü amh ve progesteeron testi yaptırdım.amh değeri 1.218 progesteron 13.55 çıktı.henüz adet olmadığım için fsh değerine bakılmadı. amh değeri çok mu düşük? doğal yolla hamilelik oluşmaz mı? Tüp bebek tedavisi mi gerekir? Cevaplandırırsanız çok sevinirim.iyi çalışmalar...
Merhaba Amh Değeriniz Çok Düşük Değil Ancak Tüp Bebek Tedavisi Kararı Sadece Bu Değerlere Bakılarak Verilmez. Sizden Ricam Eğer Bana Ulşama Sansınız Varsa 0212 310 3100 Numaralı Telefondan Randevu Almanız Ve Tetlerinizle Birlikte Gelip Görüşmenizdri. Dilerim Size Yardımım Dokunur. Sevgiler.
HOcam merhaba benim geçen ayin 17sinde reglm bitti. Ama bu ay henüz regl olamadim. Geciktim. Afet zamani gördügüm karin sancisini falan hep görüyorum bir tek kan akmiyor. pazar günü bosalma olmadan iliskiye girdik. Iki gündür farkli idrar testleri yaptiriyorum ama hep negatif çikti. Beyaz akintim oluyor ve bugün beyaz akintinin içinde bi damla pembe akinti gördüm. Sizce bu bekleme süresi idrar testinin kesin sonuç vermesi için yeterli mi hamilelik belirtileri olabilir mi ?