Merhaba aytun hanim 3 gündür adetim geçti ama 5 gündür ara ara kirmizi leke görüyorum sizce hamile olma ihtimalim varmi
Merhaba aytun hanim 3 gündür adetim geçti ama 5 gündür ara ara kirmizi leke görüyorum sizce hamile olma ihtimalim varmi
Merhaba Bu İlaçla İlgili Ara Kanama Şikayetleri Çok Sıktır İlaç Değişikliği İçin Doktorunuzla Görüşmelisiniz. Sevgiler.
Merhabalar ben adetimi 2 nisanda oldum ardından adetim bitince korunmadan cinsel ilişkiye girdik ella ertesi gün hapı aldık ertesi gün. Hapı aldığımdan iki üç gün sonra tekrar adet gördüm 12 nisanda o gördüğüm adet de bitti şimdi tarih 13 mayıs hala adet görmüyorum sizce hamilelik riskim var mıdır bi bilgi verebilir misiniz
merhabalar . 23 kasım adet oldum 27 kasım bitti. yumurtlama dönemlerimde ilşkim oldu korunmasız. dün idrarımı yaparken açık renkli kan gördüm 2 kere. bugün doktora gittim bugün yumurtlama zamanın dedi . ama 3 gün sonra normal regl günüm. hamile olma olsaılığım var mı ? doktor test yapmadı