Merhaba adetimden2 geçti ve adetimden önce kaferengi akindim oldu hayla devem ediyo neden ola bilir ??
Merhaba adetimden2 geçti ve adetimden önce kaferengi akindim oldu hayla devem ediyo neden ola bilir ??
Merhabalar.over torsiyon ameliyati geçirdim. Yumurtalığım alinmadi ama doktorum olay tekrarlanmasın diye qlarista oks ilaci verdi 5 ay kullandim bu ilaci daha sonra biraktim. Ama regl olmadim. Son regl tarihim 27.11.2014 şuan ise 27.12.2014 ve hala regl belirtisi yok. Sebebi ne olabilir sizce