Mrhb hocam adetim normal 6 hun surdu eşimle ilişkiye girdikten sonra leke geldi kasığımda ağrı var iki gündür sebebi nedir
Mrhb hocam adetim normal 6 hun surdu eşimle ilişkiye girdikten sonra leke geldi kasığımda ağrı var iki gündür sebebi nedir
Merhaba rahatsiz ediyorum size bi konuda danismak istedigim soru vardi. Ben 1 senedir evliyim çocuk deniyoruz esim askeri personel sürekli yanimda degil ara ara deniyoruz bu 4 üncü denemeniz oluyor . Ayin 13 ünde adet günün ama iki gündür tuvalete otürünün zaman lambasi kahverengi akinti var dün sadece bir iki damla kanama oldu bununsebebi nedir .
merhabalar Benim sorum biraz uzun olacak.ben 01.11.2015 tarihinde düşük yaptım. yine kasımın 18inde 2 saat içerisinde ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım.normal adet tarihimde yani 10 aralıkta normal süreçte kanamam gerçekleşti fakat lekelenmeler oldu.27 aralıkta doktora gittim hormon ve hcg testi yapildi.hcg 1.28 çıktı yani gebelik mevcut değil.doktor tarlusal verdi ilaç biteli iki gün oldu.tekrar bi kanama yaşamam gerekiyor henüz birşey yok. ilaçtan midir bilmiyorum kendimi iyi hissetmiyorum acaba gebelik var midir ? cevabınız için şimdiden teşekkürler