8 gün adet olmama rağmen hemşire bana hamile olduğu mu söyledi
8 gün adet olmama rağmen hemşire bana hamile olduğu mu söyledi
merhabalar hocam 2 yıldır düzenli olarak yasmin kullanıyorum herhangi bir şikayetim olmadı bu süreçte bebek istediğimiz için yasminin son kutusunu tamamen kullandım bitirdim adetimi oldum tekrar başlamadım ancak 15 gün oldu yasmini bırakalı ay dolmadan tekrar adet gördüm ve yogun bi şekilde devam etmekte 4. gün bugün ilacın bırakılmasından kaynaklımıdır ? ikinci sorum ise şu hocam yasmini bıraktığımdan beri şiddetli baş ağrısı çekiyorum hergün başım agrıyor bunun ilacın bırakılmasıyla bir alakası varmıdır ? teşekkürler şimdiden
Merhabalar ben 26 nisanda kız arkadaşımla işişkin girdim sanırım içine boşaldım ertesi günü ertesi günü hapını aldım ve yanında adet sökücü hap aldı ve adet söktürücü den 3gün sonra adet oldu şimdi ise idrar yolları iltihaplı ve Kum var diye antibiyotik ağrı kesici kas gevşetici kullanıyor adeti gecikti iki defa idrarda gebelik testi yaptı negatif çıktı ama halen korkuyor hamile kalırmı korkuyor,