Hocam ben 6 haftalık hamileyim dr bna bebek kesede kalp atışınin oldugunuda söyledi ama bebegim rahmin kenarindaymis nolur bir cvp bebegim bni bırakicak mı
Hocam ben 6 haftalık hamileyim dr bna bebek kesede kalp atışınin oldugunuda söyledi ama bebegim rahmin kenarindaymis nolur bir cvp bebegim bni bırakicak mı
Merhaba.. Geçtiğimiz Ocak ayının 20sinde bir kürtaj işlemi gerçekleşirdim ilk kürtajımdı ve daha önce hamile kalmamıştım kürtajdan sonra normal adet olmam gereken zamanda adet oldum 5-6 gün sürdü bitti arkasından 1 hafta sonra tekrar kanamam oldu o da 4-5 gün sürdü hemen sonrasında nişanlımla cinsel ilişkimiz oldu adetim bittikten toplamda 12 gün sonra tekrar bir kanamam oldu şuan 3.günümdeyim doktorum yumurtalıklarımda bir sıkıntı olmadığını rahimde bir parça kalmadığını bugün belirtti fakat gebelik olabilir mi diye bir kan testi istedi sonucu henüz çıkmadı ama merak ettiğimden soruyorum bir gebelik olabilir mi veya bu kanama yerleşme kanaması olabilir mi ya da bu yerleşme kanamasıysa kanama sürerken kanda gebelik belli olur mu ya da varsa bu kadar erken zamanda belli olur mu kanda gebelik cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Ben adet olmadım ekimin 6 oldum ama bu ay olmadım bir hafta oldu 3 gun test yaptım negatif çıktı simdi ise bir hafta oldu yarin kan testi ptirçam ama idrar yapınca vajinadan az az kan geliyo pet koydum birşey yok ne olabilir 2 bucu k yil evliyim birvdusuk yaptım hamile kalmak istiyoru