6 aylık evliyim 4 aydır çocuk düşünüyoruz adetim 2 gün gecikti fakat cok cok az leke geldi. Acaba yerleşme knaması olabilirmi? Birde daha hızlı gebe kalmak için önerebileceğiniz bişey varmı yaşım 25 eşim 35.
6 aylık evliyim 4 aydır çocuk düşünüyoruz adetim 2 gün gecikti fakat cok cok az leke geldi. Acaba yerleşme knaması olabilirmi? Birde daha hızlı gebe kalmak için önerebileceğiniz bişey varmı yaşım 25 eşim 35.
Hocam ben sevgilimle 22 nisanda sürtünme yoluyla ilişkiye girdik boşalma flan olmadı ama zevk suyununda hamile bıraktığıni düşündüğüm için ilişkiden 12 gün sonra doktora gittim kanda gebelik testi yaptırdım sonuç 0.1 çıktı gebelik yok dedi 4 gün sonra da adet kanamam oldu zaten ama normalde 2.günü çok yoğun olurdu yoğun değil, kan testi yanlış olabilir mi diye düşünüyorum, bu adet kanaması değil de yerleşme kanaması olabilir mi? Yardımcı olursanz çok sevinirim, teşekkürler..