Merhaba ben 2yillik evliyim D1bucuk sene once herpes rahatsizligi gecirdim simdi hamile kalamiyorum.hormon testi yaptirdim LH:18.86 FSH:5.69 cikti sizce bi kisirlik soz konusumu yoksa hormon yuksekligi var mi tedavi mumkun mu ?
Merhaba ben 2yillik evliyim D1bucuk sene once herpes rahatsizligi gecirdim simdi hamile kalamiyorum.hormon testi yaptirdim LH:18.86 FSH:5.69 cikti sizce bi kisirlik soz konusumu yoksa hormon yuksekligi var mi tedavi mumkun mu ?
Merhaba hocam ben sözlüym unv okuyorum. Kasimin 6 snda birlikte oldum içime bosalmadi ama kasım bitti aralık ayı 9 u bugün hala hasta olmadım doktor rahim ağzımın kalın olduğunu kan tahlili yaptı yalnız ben okadar korktumki hamileyim diye vessalam sonuçlar çıktı doktor süt oranimin yüksek olduğunu 38 olduğunu söyledi bana adet sokucu progestan verdi 100 mg anlamadığım nokta araştırdım hamilelik için düşük olmaması için veriliyormuş hocam ne yapicagimi şaşırdım bu ışte bir saçmalık var ne olur yardımcı olun okul okuyorum hocam hamile kalmamam gerek lütfen cevap verin ne olur
Merhabalar hocam ben 24 yasindayim bitane kizim normal yolla oldu ama dogum yaptiktan sonra adetim bir turlu olmadi doktara gittim biir suru ilac kullandim igne kullandim ama kanama yok 6 ay once doktora gittim 3 cm lik kist var demisti bugun gittim 6 cm lik iki tane kist olmus ve bir birine yapismis sizce tehlike varmi korkuyorum buyumeye devam ederse ne olr cocugum olsun istiyorum ama olmuyo kork malimiyi