Merhaba ben 2yillik evliyim D1bucuk sene once herpes rahatsizligi gecirdim simdi hamile kalamiyorum.hormon testi yaptirdim LH:18.86 FSH:5.69 cikti sizce bi kisirlik soz konusumu yoksa hormon yuksekligi var mi tedavi mumkun mu ?
Merhaba ben 2yillik evliyim D1bucuk sene once herpes rahatsizligi gecirdim simdi hamile kalamiyorum.hormon testi yaptirdim LH:18.86 FSH:5.69 cikti sizce bi kisirlik soz konusumu yoksa hormon yuksekligi var mi tedavi mumkun mu ?
merhaba aytun hocam ben daha hiç adet görmedim 13 yasindayim. Bir sabah kahverengi bir akintim oldu yanima ped falan koydum. Hatta ped bile taktim ama sonra bu kan olmadigini fark ettim her siteye bakiyorum hamilelik falan çikiyor. bana da yakinda olursun dediler hep. çok pis kokuyor, yumurta aki kivaminda ve ok az akiyor. ne olacak biliyorum...
Merhaba ben 2 bucuk aydir adet olmuyorum 2 defa kanda gebelik testi yaptim ama negatif. Doktorum rahim kalinlasmasi var dedi tarlusal verdi biteli 15 gun oldu. 15. Gunde kanama oldu ama az ve kahverengi hala suruyor ama adet gibi degil. Cok midem bulaniyor hamile olabilir miyim? Yada bu kanama adet mi