2 mayista adet oldum 6 gün sürdü. Bugun ayin 14 u ve tekrar bi kanamam oldu kisa sureli. Neden olmus olabilir?
2 mayista adet oldum 6 gün sürdü. Bugun ayin 14 u ve tekrar bi kanamam oldu kisa sureli. Neden olmus olabilir?
ıı aksamlar hocam lutfen bı yardım edın sevgilimle beraber olduk ama ole ıcıne bsalma yda baska bsey olmadıda daha dogrusu am ble gırmedım svgılım adet oldu ardından ama adet gununu tam bılmıyodu ama adet te hersey normaldı mıktarı rengı agrısı felan hepsi normaldı ama adet bıttıkten bes gu sonra kahverengı leke geldı ıkı defa sımdılık yok hafıf yanma var az hamıle mı hocam ne olur erken cevap verın lutfen
Bunun Anlaşılabilmesinin Yolu Kanda Gebelik Testi Yaptırmanızdır. Saygılarımla.
merabalar aytun hanım ben doktora gitmeden önce sizden bilgi almak istedim bu sebepten sorumu hızlı cevaplamanız yararıma olucaktır,benim yumurtalıklarımda kist olduğu söylenmişti aylar sonra aşırı kanama şikayetiyle doktora gittiğimde ultrason görüntülerinde görülmediği ve patladığı söylendi basit yapılı kistmiş, adet düzenleyici kullandım şu an bi sorun yok fakat iki adet arasında sıklıkla kahverengi bazen kırmızı lekeler oluyo ara ara hafif kanama şeklinde görülüyo uzun sürdüğüde oluyo adet görene kadar bu durum devam ediyo bittiğindeyse bazen yine tekrarlıyo ve ben sebebini merak ediyorum korkulucak bişeymi
Merhaba İstiniz Belli Ki Basit Fonksiyonel Kistmiş Ve Kaybolmuş. Adetler Arasında Uzayan Lekelenmeler Hormonal Sorunlardan Olabilleceği Gibi Anatomik Sorunlardan Da Olabilr. Bu Nedenle Hem Hormon Testlerinizin Yapılması Hem De Ultrasonda Rahimiçinde Polip Miyom Gibi Durumların Varlığının Araştırılması Gerekir. Sevgiler.