hocam merhaba 2 defa tese ameliyatı oldum sonuç çıkmadı testıslerım ınnmemış testıs hocam yardımcı olurmusunuz ne yapmalıyım
hocam merhaba 2 defa tese ameliyatı oldum sonuç çıkmadı testıslerım ınnmemış testıs hocam yardımcı olurmusunuz ne yapmalıyım
Slm hocam bende pko hastalığı var ama ilacla Çatlı yo büyüyor yumurta eşim de en son yaptığı test te 4 milyon çıktı sayısı morfoloji 1 çıktı benim sormak istediğim 1.5 sene evliyim devler 5.milyon sperm altını tup bebek yapiliyo diye duydum bu duyduğum gerçek mi eşimi n yaşı 37 ben 24 bizim ne yapmamız lazım çocuk için
Merhaba Hocam, sonuçlarım doğal yolla çoçuk yapmak için uygun mu, bir sıkıntı var mı ?ilginiz için şimdiden teşekkürlerI-NORMAL MORFOLOJILI SPERM YUZDESI : % 9 II-BAS ANOMALiSi : % 88 1-Akrozomal Defektler : % 5 2-Strukturel Defektler(amorf,megalo,kucuk, uzun, birden fazla ve vakuolar basli) : % 83 III-BOYUN ve ARAPARCA (MIDPIECE) ANOMALISI : % 1 IV- KUYRUK ANOMALISI : % 17 (Kuyruksuz, kuyruk aci, birden fazla kuyruk, duzensiz kuyruk anomalisi) V-SITOPLAZMIK CIKINTI : % 4 VI-NORMAL BASI OLUP BOYUN, ARAPARCA ve KUYRUK ANOMALISI : % 3 Miktar (ml) : 6.4 >= 1.5ml pH : 7.5 >= 7.2 Likefikasyon Suresi(37C) : 15 dakika = %40 1. Saatte Ileri Hareketli Sperm Yuzdesi :% 65 >= %32 Toplam Sperm Sayisi (milyon/ejekulat) : 288.0 >= 39 milyon Sperm Yogunlugu (milyon/mL) : 45.0 >= 15 Milyon/ml Normal Morfolojili Sperm Yuzdesi :% Ektedir >= %4 Yuvarlak Hucre (milyon/ml) : <1.0 <5 Milyon / ml Lokosit (milyon/ml) : <1.0 <1 Milyon / ml