Iyi gunler doktor hanim 2 aydir adet olmuyorum 2 ay sonra 1 gun adet gecirdim p daha gecirmedim sevgilimle pijamalarimiz varken bosaldi hamile olabilirmiyim ? Yoksa bilmedigimiz bi hastalikmi ? Tesekkurler
Iyi gunler doktor hanim 2 aydir adet olmuyorum 2 ay sonra 1 gun adet gecirdim p daha gecirmedim sevgilimle pijamalarimiz varken bosaldi hamile olabilirmiyim ? Yoksa bilmedigimiz bi hastalikmi ? Tesekkurler
merhaba aytun hanım kız arkadaşım yumurtalıkları alındı ve bu ameliyattan benim çok sonradan haberim oldu yine de psikolojik olarak her hangi baskıya baş vurmadım ama yine de onda o baskı ve kendisinden anne olmayacağı için beni de kendinden uzaklaştırmak istiyor lüfen beni bilgilendirir misin kafam çok karışık
Merhaba Yapılan Ameliyatta Yumurtalıklar Alınmadı İse Korkacak Birşey Genellikle Beklenemz. Ancak Gene De Endişeleriniz Gidermesi İçn Adetin 3. Günü Yapılacak Bazı Kan Testleri Konu Hakkında Bilgilendirici Olacaktır. Doktora Başvurmanız Yerinde Olur. Sevgiler.
Merhaba Hocam 32 yasindayim ve 2 yillik evliyim 1 sene once hamile kaldim ve 6 haftalikken bebegin kalbi durdugu icin kurtaj oldum testlerimde bir problem bulunamadi. Esimin testlerinde tani olarak teratozoozspermi yaziyor ve morfoloji %3 dogal yollarla hamile kalabilirmiyim hangi yontemi onerirsiniz.