Merhaba 17 yaşindayim çok sancılı adet gördüğüm için doktorum bana doğum kontrol hapı verdi .ilaci adet olmadan bir gün önce içmeye başladım bugün 13. Günün ve hala adet görüyorum bu neden aceba bilgilendirdir misiniz ?
Merhaba 17 yaşindayim çok sancılı adet gördüğüm için doktorum bana doğum kontrol hapı verdi .ilaci adet olmadan bir gün önce içmeye başladım bugün 13. Günün ve hala adet görüyorum bu neden aceba bilgilendirdir misiniz ?
İyi gunler Ben ilk adet olusum 15 yasinda oldu ve suan 21 yasindayim o gunden bu gune kadar adetlerim duzensiz en az 2/3 ayda bir oluyom bazen oluyo uzun suruyor en son doktara gittigimde ploraktin hormonun yuksek cikmis dedi ve dger kan testlerinde hepsi iyi cikti .suan ewliyim ve cocuk istiyoruz yumurtlama gunum hangi bilmiyorum ama 3 gundur kahverengi lekelenmem var neden olur kafam cok karisik gercekten allah herseyin versin yardimci olursaniz sevinirim