merabalar doktor hanim ben 14 yasindayim fakat hala adet olmadim sadece bir kere 2016 da biraz cok az bulaniklik geldi sizce ne yapmaliyim beklemelimiyim yoksa doktorami gitmeliyim tedavisi nasildir yardimci olurmusunuz lütfen
merabalar doktor hanim ben 14 yasindayim fakat hala adet olmadim sadece bir kere 2016 da biraz cok az bulaniklik geldi sizce ne yapmaliyim beklemelimiyim yoksa doktorami gitmeliyim tedavisi nasildir yardimci olurmusunuz lütfen
Merhabalar ben yasmın dogum kontrol hapını bu ay kullanmaya basladım adetımın ılk gunu aldım ve 3.gun ılıskıye gırdım fakat 2 gun 21:30 alacagım ılacı bırınde 23:30 da dıgerınde ıse 22:30 da aldım yanı bırınde ıkı saat dıgerınde ıse bır saat gecıkme oldu hamıle kalmıs mıyımdır cevaplardanız cok sevınırım tesekkurler acıl cevaba ıhtıyacım var lutfen
Hocam merhaba. 1 hafta önce eşimle birlikte olduk. Çocuk sahibi olmak istiyoruz. Iliskiye girdikten sonra ayaklarimi havaya diktim. 1 saat oyle durdum. Sonra hic kalkmadan uyuya kalmisim. Normalde meni geri gelirdi ama kalktigimda geri gelmedi. Simdide adet olmam gerekiyodu 3 gun gecikti. 2 gun once kahverengi bir leke geldi. Normalde bu zamana hic bir adetim de leke gelmemisti. Ilk defa oluyo. Adet sancisi gibi kasiklarimda agri oluyo. Ve herseye aglamaya basladim. Mide bulantim falan yok. Acaba hamilemiyimdir.2 yillik evliyiz bu arada. Simdiden tesekkurler