12 yasindaki kizimda örümcek fobisi var. Önceleri aldiris etmedim ama simdi ciddi takinti haline geldi. Yeni biryerlere gitmekten, acik havada piknik yapmaktan vs korkuyor cok kaygilaniyor. Ben seans basi 150 200 tl veremem. Ne yapmami onerirsiniz
12 yasindaki kizimda örümcek fobisi var. Önceleri aldiris etmedim ama simdi ciddi takinti haline geldi. Yeni biryerlere gitmekten, acik havada piknik yapmaktan vs korkuyor cok kaygilaniyor. Ben seans basi 150 200 tl veremem. Ne yapmami onerirsiniz
Efendim Merhaba 13 yıldır şizofreni hastasıyım bir kaç yıldır atak yaşamıyorum. Ama bütün negatif belirtiler aşırı üşengeçlik tembellikle birlikte mevcut.Bana tembellikten kurtulmak için kendimi zorlamam gerektiğini söylüyorlar ama yapamıyorum.Trsm nede gidiyorum ama olmuyor olmuyor.Negatif belirtilerde etkili bir ilaç kullanan negatif belirtilerilerin tedavisinde başarılı bir doktor önerebilirmisiniz.İstanbul Avrupa yakasındayım.Teşekkür ederim.Saygımla
Merhabalar.Ben emekli öğretmenim ergenlikten beri kirli kadın çamaşırı koklama hastalığım var.Onlar ile cinselliğimi,mastırmasyon yaparak gideriyorum.Evliyim bu hastalığım hiç sönmeden devam etti ediyor.Başka bir şey onları hayal ederek cinsel dürtülerimi tatmin etmeye çalışıyorum.Başka cinsel bir hastalığım daha var onu sonraya bırakıyorum.Uzman doktor olarak kısa değerlendirme yaparsanız memnun olur saygı sevgilerimle.